...kasihMu masih Pekat...








sayangMu Tuhan..masih untukku..

Anugerah untukku Tuhan…

tErasa Engkau terlebih bagi…

xlayak untukku…



Engkau terlalu Pemurah Tuhan…

jaUh aku tersesAt…

namun kasihMu masih Pekat…

melekat hingga saat ini…



aku bersYukur Tuhan…atas anugerah bernilai…

membawa BAHAGIA bukan sahaja untukku…

bahkan anugerahMu mencangkir sejuta senyum seluruh keluargaku…



sabarku setitik embun…hikmahMu seluas dunia…

Sabar itu terlalu manis…



Berkat doa Ma Abah…

Kini aku mampu tersenyum inDah…

Xkan ada lagi Hati yang terluka…



Aku moHon Tuhan…pelihara anugerah ini untukku…

Tanamkan cintA ini hanya keranaMu Tuhan…

Aku moHon berkat dariMu…

Pimpin kasihMu ini, jalani kehidupan apa adanya…

Pegangi aku Tuhan,agar aku xtersungkur kesekian kalinya…



Sampaikan salam sYukurku pada semua…

aku sAmbut keranaMu Tuhan…

pelihara cinta itu untukku…pelihara aku pada cintaMU…

Ya RABB..aku yakin pada KEADILANMU...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment