...saje2...









diamku...

bukan kerana tidak mahu..

bukan kerana aku tidak tahu...

tapi..aku malu...

malu denganmu...



dari mana harus ku mula..

tatkala ku lihat senyum semua..

dari mana harus ku mula..

tika ku lihat bahagia padanya...



tiap kali ku tatap bait kalammu..

aku tahu..adanya sesuatu..



bahkan sungguh..



aku merasakan sesuatu..



kelatmu membisu..

seolah membisik restu

jelmakan kekuatanmu

biar aku tahu siapa dirimu

kerna aku tidak mahu

terpesong pada keputusanku



bicara semua

yang tahu cerita

tambah bingung

tambah kelu

tambah ngilu



jika benar kau mahu

jika benar kau mampu

buktikan...

aku xkan tega pada kesungguhanmu

kerna aku punya hati

hati seorang wanita

kerana aku adalah wanita



aku mahu kamu tahu

aku gusar

pada tingkahmu

mohon..jangan campakkan aku pada bara xberwarna

kerna mungkin ia akan menyala



tika itu

aku juga ingin kamu tahu

xkan ada kata

mampu membisik kabus cinta

walau aku,kamu atau sesiapa...





sanggupkah kamu



pada



kebenaran nista

kesungguhan sia-sia



mahukah kamu itu??







PrincesS iSlaM : huhu...sejam lagi da nak kene gather kat main stairs..sempat agi layam blog...wat The bEStFReN in mY world..jaga diri k...wat member2 (bloggers), jaga diri gak..hehe...layammmmmmmmmm =)



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment