...peluk kedat hati ku...





biLa aku di beri peluang
untuk memilih 4 kata dari segenap perkataan yg ada
aku buntu

kamu
dia
mereka
dan kita

jika aku mendongak
tercangkir senyum makna
kerna nyata jelas ada serimbun bahagia
jauh di atas sana
tp
bilamana aku tunduk
rupanya dekat dgnku
kelam buta
pekat tua
hingga aku xmmpu

bkn aku xtahu...
atau mmg sengaja buat2 xtahu
tp
bl ada yg mmberitahu
aku jadi kaku

normalkah
sebuah kehidupan yg begini
begini seperti yg lainnya
atau aku seharusnya
BERANI UNTUK MEMILIH
kuatkah aku Tuhan...

Ya Rahman
Ya Rahim
peluk kedat hati ku
dekat sirat tubuhku
dgnMU ku punya seluruh. .
kekuatan dan keyakinan
kerana ada aku
hamba yg xpunya apa2

pinjamkan aku kekasihMU
yg serasi
yg selari

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment